يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ,24 March 2019
 
 
هزینه بازاریابی و تبلیغات صنعت سلامت آمریکا؛ سالی ۳۰ میلیارد دلار
 
نتیجه یک مطالعه جدید نشان داد: هزینه بازاریابی و تبلیغات شرکت‌های فعال در صنعت بهداشت و درمان آمریکا طی دو دهه اخیر تقریبا دو برابر شده و به سالانه حدود ۳۰ میلیارد دلار رسیده است، رقابتی تنگاتنگ برای گرفتن سهم از بزرگترین بازار محصولات سلامت‌محور جهان
 
به گزارش فانا، هزینه تبلیغات و بازاریابی شرکت‌های صنعت بهداشت و درمان آمریکا در سال ۱۹۹۷ حدود ۱۷.۷ میلیارد دلار بود که این رقم در سال ۲۰۱۶ به ۲۹.۹ میلیارد دلار رسید.

رشد هزینه تبلیغات مستقیم داروهای نسخه‌ای برای مصرف‌کننده (DTC) چشمگیر بوده و از ۲.۱ به ۹.۶ میلیارد دلار رسیده است.

هزینه بازاریابی و تبلیغات دارو برای فعالان حرفه‌ای بهداشت و درمان (پزشکان) هم از ۱۵.۶ به ۲۰.۳ میلیارد دلار رسید و بیشترین سهم را از کل هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات صنعت سلامت آمریکا به خود اختصاص داد.

به گزارش رویترز، هزینه‌های مرتبط با سلامت و بهداشت در آمریکا بالاترین در جهان است، حدود ۳.۳ تریلیون دلار در سال ۲۰۱۶ یا ۱۷.۸% GDP آمریکا‌.
 
 
کد مطلب : ۱۷۰۷۲
شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۰
۰
 
 

ارسال
 
گروه های خبری :