به گزارش فانا، مشتریان پخش البرز قادر خواهند بود نظرات، شکایات و پیشنهادهای را به دو روش زیر مطرح کنند:
1- با ورود از طریق لینک https://bpms.alborzdco.ir/Complaint.aspx میتوانند نظرات، شکایات و پیشنهادهای خود را ثبت کنند. به محض ثبت اطلاعات، پیام کوتاهی مبنی بر دریافت شکایت خود، روی موبایلشان مشاهده خواهند کرد.
2- با برقراری تماس با شماره تلفن ۶۷۹۲۹۲۹۲ میتوانید شکایات و پیشنهادهای خود را با توجه به انتخاب واحد مربوطه مطرح کنند.
پخش البرز پاسخگویی به مشتریان خود را از مهمترین وظایف خود قلمداد کرده و مشتریان میتوانند پاسخ شکایات خود را در مدت زمان تعیین شده از سامانه دریافت کنند.