شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ ,28 May 2022
 
 
راه‌اندازی سامانه صدای مشتریان در پخش البرز
 
پخش البرز که یکی از شرکت‌های بزرگ فعال در زمینه توزیع محصولات دارویی و FMCG در کشور است، اعلام کرد: سامانه "صدای مشتری" در این شرکت به منظور پاسخگویی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای مشتریان و در راستای تحقق اصل مشتری‌مداری ایجاد شده است.
 
به گزارش فانا، مشتریان پخش البرز قادر خواهند بود نظرات، شکایات و پیشنهادهای را به دو روش زیر مطرح کنند:

1- با ورود از طریق لینک https://bpms.alborzdco.ir/Complaint.aspx می‌توانند نظرات، شکایات و پیشنهادهای خود را ثبت کنند. به محض ثبت اطلاعات، پیام کوتاهی مبنی بر دریافت شکایت خود، روی موبایلشان مشاهده خواهند کرد.

2- با برقراری تماس با شماره تلفن ۶۷۹۲۹۲۹۲ می‌توانید شکایات و پیشنهادهای خود را با توجه به انتخاب واحد مربوطه مطرح کنند.

پخش البرز پاسخگویی به مشتریان خود را از مهمترین وظایف خود قلمداد کرده و مشتریان می‌توانند پاسخ شکایات خود را در مدت زمان تعیین شده از سامانه دریافت کنند.
 
 
کد مطلب : ۴۰۵۶۱
دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۰
۰
 
 

ارسال
 
گروه های خبری :