جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ,7 October 2022
 
 
حمله شدید WHO به شرکت‌های شیرخشک
تبلیغات استثماری را متوقف کنید
 
 
به گزارش فانا، سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: شرکت‌های شیرخشک به پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و اینفلوئنسرها پول می‌دهند تا به زنان باردار و مادران در آسیب‌پذیرترین لحظات زندگی‌شان، دسترسی مستقیم داشته باشند. صنعت جهانی شیرخشک با ارزش حدود ۵۵ میلیارد دلار، مادرانی را که تازه بچه‌دار شده‌اند با محتوای شخصی‌سازی شده در رسانه‌های اجتماعی که اغلب به عنوان تبلیغات قابل تشخیص نیستند، هدف قرار می‌دهند.

شرکت‌های شیرخشک از طریق ابزارهایی مانند اپلیکیشن‌ها، گروه‌های پشتیبانی مجازی یا باشگاه‌های کودک، اینفلوئنسرهای پولی رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات و مسابقات و انجمن‌ها یا خدمات مشاوره، می‌توانند اطلاعات شخصی را خریداری یا جمع‌آوری کنند و تبلیغات شخصی‌سازی شده را برای زنان باردار و مادران تازه بچه‌دار شده ارسال کنند.

این بازاریابی فراگیر، خرید جایگزین‌های شیر مادر را افزایش می‌دهد و مادران را از شیر دادن انحصاری طبق توصیه WHO منصرف می‌کند.

سازمان جهانی بهداشت از صنعت غذای کودک خواسته تا به بازاریابی استثماری شیرخشک پایان دهد/WHO.
 
کد مطلب : ۴۱۹۲۶
جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۸
۰
 
 

ارسال
 
گروه های خبری :