يکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ ,29 May 2022
 
 
هشدار WHO درباره شیوه‌های پیچیده بازاریابی و تبلیغات الکل
 
 
به گزارش فانا، گزارش جدید سازمان جهانی بهداشت (WHO) نشان داد جوانان و افرادی که زیاد الکل مصرف می‌کنند، به طور فزاینده‌ای هدف تکنیک‌های بازاریابی و تبلیغات آنلاین پیچیده برای الکل قرار می‌گیرند که اغلب به ضرر سلامتی آنها است و باید در این زمینه مقررات سختگیرانه‌تری اعمال شود.

سالانه ۳ میلیون نفر در جهان بر اثر مصرف الکل جان خود را از دست می‌دهند، هر ۱۰ ثانیه یک نفر. این میزان مرگ حدود ۵% از کل مرگ‌ومیرها را شامل می‌شود.

مدیرکل WHO گفت: الکل، زندگی و پتانسیل جوانان، خانواده‌ها و جوامع را از بین می‌برد. با وجود خطرات آشکار برای سلامتی، کنترل بازاریابی و تبلیغات الکل بسیار ضعیف‌تر از سایر محصولات روانگردان است.

یکی از بزرگترین تغییرات سال‌های اخیر در بازاریابی الکل، استفاده از بازاریابی آنلاین پیچیده مانند تبلیغات هدفمند در رسانه‌های اجتماعی است.

حمایت مالی از رویدادهای ورزشی بزرگ و هدف قرار دادن مخاطبان خاص از دیگر استراتژی‌های بازاریابی کلیدی مورد استفاده شرکت‌های سازنده محصولات الکلی هستند/WHO.
 
کد مطلب : ۴۲۰۷۲
چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۸
۰
 
 

ارسال
 
گروه های خبری :